Οι δράσεις μας

2022-23

ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ:
– Στο πλαίσιο του άξονα Σχολική Διαρροή – Φοίτηση υλοποιήθηκε δράση με τίτλο:
 «Συνεχίζουμε το σχολείο!».
Τα αποτελέσματα της δράσης ήταν η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και ο  εντοπισμός των πολλών αιτιών της σχολικής διαρροής. Στο τέλος της  σχολικής χρονιάς το σχολείο αξιολογήθηκε από τον υπεύθυνο Συντονιστή  Εκπαιδευτικού Έργου με ενθαρρυντικά  αποτελέσματα.

ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ – ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ  ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ:
– Διδακτική επίσκεψη στο Ι.Θ.Τ.Π, στις 19/10/2022 ,σε παρουσίαση  βιβλίου της κ. Όλγας Χαιροπούλου.
– Διδακτική επίσκεψη στο Ι.Θ.Τ.Π, στις 21/10/2022 ,σε παρουσίαση του  λαϊκού, τσιγγάνικου παραμυθιού με τίτλο: “Το κορίτσι κατσίκα”
– Διδακτική επίσκεψη στο Ι.Θ.Τ.Π, στις 02/12/2022 ,σε εκδήλωση με τίτλο:
“Ξάνθη: η πόλη του Καραγκιόζη.”
– Διδακτική επίσκεψη στο ELISSO Ξάνθης, στις 13/03/2023 σε εκδήλωση με τίτλο: “Μικρά Μυστικά Καθημερινής Διατροφής”, με ομιλητή τον  κ. Ηλία Μαμαλάκη.
– Διδακτική επίσκεψη στην κεντρική πλατεία Ξάνθης, στις 04/05/2023 και 05/05/2023, στο Φεστιβάλ “Ξάνθη, πόλις ονείρων” των μουσικών σχολείων.
– Διδακτική επίσκεψη, στις 09/05/2022, σε εκκλησίες και τεμένη στο  ιστορικό κέντρο της Ξάνθης.
– Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Σωματείο ΑΜΕΑ Ξάνθης, στο πλαίσιο του  Περιβαλλοντικού Προγράμματος με θέμα: “Καπάκι στο καπάκι”.

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ:
– Έγινε παρακολούθηση της εξ’ αποστάσεως επιμόρφωσης:
Μαθητές Ρομά-Σχολική διαρροή: Διημερίδα – “Πάμε μαζί σχολείο! –  Αντιμετωπίζοντας τη σχολική διαρροή των μαθητών/τριών Ρομά με  καινοτόμες προσεγγίσεις”, που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 27 & το  Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2023.
Η Διημερίδα συνδιοργανώθηκε από τη Διεύθυνση Κοινωνικής Μέριμνας του Τμήματος Περιφερειακού Παρατηρητηρίου Κοινωνικής Ένταξης της  Περιφέρειας Θεσσαλίας, το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και ειδικότερα το  πρόγραμμα “Υποστηρικτικές παρεμβάσεις σε κοινότητες Ρομά για την  ενίσχυση της πρόσβασης και μείωση της εγκατάλειψης της εκπαίδευσης από  παιδιά και εφήβους”, την Περιφερειακή Ένωση Δήμων Θεσσαλίας, την  Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης  Θεσσαλίας και το Περιφερειακό Κέντρο Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού Θεσσαλίας.
– Διοργανώθηκε 15ωρη επιμόρφωση με θέμα: ” Χρήσεις και λειτουργίες  του myschool” από τον εκπαιδευτικό κ. Παναγιώτη–Σιδέρη Ανανιάδη  ΠΕ86-ΠΕ80.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ:
Υλοποιήθηκε Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων με Θέμα:
“Καπάκι στο καπάκι”.  Το πρόγραμμα ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2022  με συλλογή καπακιών από τους μαθητές και το προσωπικό του σχολείου.
Τα καπάκια παραδόθηκαν στον σύλλογο ΑΜΕΑ Ξάνθης και έγινε ενημέρωση  από τον αντιπρόεδρο Μποζ Ερσίν.
Ευχαριστούμε το 15μελες συμβούλιο μαθητών και το σύλλογο διδασκόντων  του Εσπερινού Γυμνασίου Ξάνθης. Τέλος, ευχαριστούμε τον σύλλογο ΑΜΕΑ  Ξάνθης και τον αντιπρόεδρο του, για την ενημέρωση και τη συνεργασία.

Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε απο τους:
Κωνσταντίνο Κασάπη  ΠΕ04.05-ΠΕ82
Ανανιάδη Παναγιώτη Σιδέρη  ΠΕ86-ΠΕ80
Σιτσανλή Μυρσίνη ΠΕ01

2021-22

ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
– Στο πλαίσιο του άξονα Σχολική Διαρροή-Φοίτηση υλοποιήθηκε δράση με τίτλο:
 “Συνεχίζουμε το σχολείο!”.
Τα αποτελέσματα της δράσης ήταν η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και ο  εντοπισμός των βασικών αιτιών της σχολικής διαρροής. Στο τέλος της  σχολικής χρονιάς το σχολείο αξιολογήθηκε από τον υπεύθυνο Συντονιστή  Εκπαιδευτικού Έργου με ενθαρρυντικά  αποτελέσματα.

ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ
– Διδακτική επίσκεψη στο Ι.Θ.Τ.Π, στις 14/03/2022, σε παρουσίαση  βιβλίου της κ. Ελένης Τάτσιου
– Διδακτική επίσκεψη στην κεντρική πλατεία Ξάνθης, στις 04/05/2022,  στο Φεστιβάλ “Ξάνθη, πόλις ονείρων” των μουσικών σχολείων.
– Διδακτική επίσκεψη, στις 09/05/2022, στον ποταμό Κόσυνθο και στο  Μονοπάτι της Ζωής.

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ:
– Διοργανώθηκε 15ωρη επιμόρφωση με θέμα: “Καθηκοντολόγιο Δ.Υ. –  εκπαιδευτικών” από τον πρώην διευθυντή Δ.Δ.Ε. Ξάνθης, κ. Γεώργιο  Παπαθανασίου ΠΕ04.01.
– 3 εκπαιδευτικοί συμμετείχαν σε 6 εξ αποστάσεως επιμορφώσεις που  πραγματοποιήθηκαν από το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, με θέμα: “Υποστηρικτικές παρεμβάσεις σε κοινότητες Ρομά για την ενίσχυση της  πρόσβασης και μείωση της εγκατάλειψης της εκπαίδευσης από παιδιά και  εφήβους στην ΠΑΜΘ” και αφορούσαν τη φοίτηση και τη σχολική διαρροή.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ:
Δεν υπήρξε συμμετοχή σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα (E twinning,  Erasmus κ.λπ.)